Sunday, November 25, 2012

love-my-school girl





shorts - thrifted / bag, shirt - Origami / shoes - baťa

Ve středu jsem byla na mimořádně vydařeném Origami night shoppingu odkud jsem si odnesla tuhle skvělou košili a Daft punk ispired tašku. Tu jsem tam prostě nemohla nechat, protože tihle dva Francouzi a já, to je láska na celý život.

--

Last Wednesday I attended great Origami night shopping and I got this shirt and Daft punk inspired bag. I couldn't left her there cause me and those two French is love forever.

5 comments:

  1. taška je skvělá! taky nějakou plátěnou už potřebuju :)

    ReplyDelete
  2. ty fotky mají něco do sebe - super! :)
    láska na celý život :) hehe, přeju vám to :P

    ReplyDelete
  3. Plátěný tašky jsem si za poslední měsíce maximálně oblíbila a tahle je skvělá!:)

    ReplyDelete
  4. hej héj daft punk taky žeru :)

    ReplyDelete

Díky za každý komentář <3