Sunday, December 2, 2012

maybe my nights aren't so cold without you






coat, top - h&m / pull - gap / shoes - baťa / jeans - f&f / headband - diy

Zima mě uvádí do stavů letargie a chuti pouze a jenom prokrastinace. Prokrastinace se u mě momentálně rozumí čekání na nový článek u kitchenette a neustálé pečení a vaření. Mám pocit, že lidé, kteří mi tipují o deset let více mají občas pravdu. Aspoň v zimě. Krom jiného totiž stoupá spotřeba kofeinu. Za chvíli budu jako Lorrelai z Gilmorových děvčat.



8 comments:

  1. Fakt skvělý kabát ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. jo taky si někdy přijdu jak lorelai..a pak nemůžu usnout a dojde mi kolik těch kafí jsem vlastně měla..když ono je to tak dobrý :D
    a já prokrastinuju už dva dny vkuse..koukam na suburgatory, trochu ji a malo piju..achjo:D
    a jinak ti to strašně sekne, kožich je tvůj kámoš.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. coffeemate koukám :) mě děsí to, že i po té spoustě kafí v pohodě usnu ba skoro upadnu do mdlob :D

      Delete
  3. ta čelenka je úplne mega super!

    ReplyDelete
  4. Krásný kožíšek :)

    ReplyDelete
  5. Marticko ty jsi tak hrozne nadherna!!

    ReplyDelete
  6. uzasny kabatik! ja by som tiez nejaky chcela ale nikde som nevidela ten pravy:(
    Inak ešte stále trvá moja predvianočná Ziaja giveaway tak sa nezabudni zapojiť!
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    ReplyDelete

Díky za každý komentář <3