Sunday, December 2, 2012

maybe my nights aren't so cold without you






coat, top - h&m / pull - gap / shoes - baťa / jeans - f&f / headband - diy

Zima mě uvádí do stavů letargie a chuti pouze a jenom prokrastinace. Prokrastinace se u mě momentálně rozumí čekání na nový článek u kitchenette a neustálé pečení a vaření. Mám pocit, že lidé, kteří mi tipují o deset let více mají občas pravdu. Aspoň v zimě. Krom jiného totiž stoupá spotřeba kofeinu. Za chvíli budu jako Lorrelai z Gilmorových děvčat.



8 comments:

  1. Fakt skvělý kabát ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. jo taky si někdy přijdu jak lorelai..a pak nemůžu usnout a dojde mi kolik těch kafí jsem vlastně měla..když ono je to tak dobrý :D
    a já prokrastinuju už dva dny vkuse..koukam na suburgatory, trochu ji a malo piju..achjo:D
    a jinak ti to strašně sekne, kožich je tvůj kámoš.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. coffeemate koukám :) mě děsí to, že i po té spoustě kafí v pohodě usnu ba skoro upadnu do mdlob :D

      Delete
  3. ta čelenka je úplne mega super!

    ReplyDelete
  4. Marticko ty jsi tak hrozne nadherna!!

    ReplyDelete
  5. uzasny kabatik! ja by som tiez nejaky chcela ale nikde som nevidela ten pravy:(
    Inak ešte stále trvá moja predvianočná Ziaja giveaway tak sa nezabudni zapojiť!
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    ReplyDelete

Díky za každý komentář <3