Wednesday, January 11, 2012

come on let's make this better, dark days and heavy weather, my lazy bones are broken up, hidden up and covered up


(shirt/košile - thrifted, legíny/leggins - terranova, kabát/coat - NY, boty/shoes- Jeffrey Campbell)

Dneska ve Francii začaly slevy. Pro mě to znamenalo po škole vyprázdnit tašku, připravit si lokty a taky po dlouhé době vyvětrat moje Lity.

--

The sales starded today in France. It means to empty your bag, prepare your elbows and for me to get off my wardrobe my Litas.

4 comments:

  1. páči sa mi izba a aj topánky sú geniálne :)

    ReplyDelete
  2. A proběhlo to úspěšně? :)
    skvělý legíny btw, netušila jsem, že v Terranově vedou takový věci! :D

    ReplyDelete
  3. Bonnit-S: Děkuju! Mělajsme štěstí a internát nam ojí škole je rok po rekonstrukci:)
    Gab: Heleď já vždycky v terranově objevim nějaký takovýdle kousky za směšnou cenu, možná proto, že všichni letěj na růžový trika s nevkusnými obrázky;) jo, velmi úspěšně! :) zítra pokračuju :D

    ReplyDelete
  4. Vypadáš úžasně!!!

    http://luczynky-world.blog.cz/

    ReplyDelete

Díky za každý komentář <3