Saturday, January 28, 2012

week (end)


pondělíúterýstředačtvrtekpáteksobota
Moje webkamera se mnou prožívá moje ordinerní dny. Dny kdy chodím do školy v pyžamu (pondělí), dny kdy nemám náladu se ani česat ani líčit (úterý), dny kdy mám tělocvik a sepnutý vlasy a legíny (středa), kdy mám spoustu času přes den na sledování Gray's anatomy (čtvrtek), dny kdy mám dvě hodiny ruštiny (pátek) - pusa pro Oks, a dny kdy jsem ráda že jsem doma, cvičím, chodím běhat a užívám si zimního slunce (sobota).
Jaký jsou vaše dny?

A blog, který musí mít každej rád je Lili
--

mondaytuesdaywednesdaythursdayfridaysaturday
My webcam lives with me my ordinary days. Days when I'm going to school in pyjamas (monday), days when I'm not in the mood to do my make-up nor to comb my hair (tuesday), day when I have physical education and ponytail all day and leggins (wednesday), days when I have lot of time to watch Gray's anatomy (thursday), days when I have two hours of Russian (friday) and days when I'm home, I do my exercises and jogging and I enjoy the winter sun (saturday)
How are your days?

2 comments:

Díky za každý komentář <3